یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

میز مدیریت

 میز مدیریت

میز مدیریت : وقتی از میز مدیریت صحبت میشود در نظر عموم مردم یک میز با جسه ای بزرگ و صندلی عظیم پدیدار می شود چه بسا که این طرز تفکر مربوط به زمانی نه چندان دور است. اما میز مدیریت امروزه به صورت مدرن تولید می شود و دارای خصوصیاتی ویژه جهت استفاده هر چه بهتر مدیران می باشد.

میز مدیریت

میز مدیریت

با توجه به اینکه میز مدیریت یکی از موارد تاثیر گذار در پرستیز و هارمونی اتاق یک مدیر برجسته است و در ذهن مخاطبان دارای جایگاه ویژه است برآن شدیم تا ابتدا تعریفی مناسب از میز مدیریت مناسب و در ادامه ویژگی های آن را بر شماریم.

بهترین میز مدیریت

جالب است بدانید که میز‌های مدیریتی در مقایسه با میزهای کارمندی، دارای ابعادی بزرگتر هستند و ممکن است ساختاری شیشه ای، فلزی، یا از جنس چرم، چوب طبیعی و حتی ترکیبی از این متریال را داشته باشند. میزهای مدیریتی دارای ساختاری مرغوب، استحکام کافی و طول عمر مفید بالا هستند.

این میزها غالبا از طراحی ساده‌ای برخوردار نیستند و با استفاده از چرم یا منبت‌های ظریفی مزین شده اند که این امر در افزایش جلوه و چشم انداز اتاق مدیر، بسیار تاثیرگذار است. هرچه رنگ میز مدیریتی تیره‌تر و ابعاد آن بزرگتر باشد، در شکوه و جلوه بخشی به محیط اطراف موثر‌تر است. بنابراین یک میز فوق العاده لوکس، قدرت جذب مراجعین و در نتیجه افزایش اعتبار یک شرکت را دارد. سعی کنید بهترین میز مدیریت را برای طراحی دکوراسیون مبلمان اداری در فضای کارتان انتخاب کنید تا همه به جاذبه شما به عنوان یک مدیر پی ببرند!

خرید میز مدیریتی لاکچری

غالبا میزهای مدیریتی لاکچری، جزء میزهای کلاسیک محسوب می‌شوند. این میزها، با طراحی و تزئینات خاصی که دارند، نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می‌کنند. با نورپردازی مناسب و ایجاد تناسب و هماهنگی میان ملزومات مختلف مبلمان اداری و چیدمان سیستمی هوشمند مطابق با فناوری روز بر روی میز مدیریت، نوعی هارمونی ایجاد می‌شود که نمای فاخر اتاق مدیریت را باشکوه‌تر نشان می‌دهد. یک مدیر باید تصمیمات مهمی را در جهت رشد و سودآوری مجموعه کاری زیر نظرش نهایی کند بنابراین لازم است از صندلی و میز مدیریتی زیبا و در عین حال راحت با ساختاری بر مبنای اصول ارگونومی استفاده کند.

خرید میز مدیریتی لاکچری

خرید میز مدیریتی لاکچری

میز مدیریتی مدرن و کلاسیک

شما به عنوان مدیر مجموعه، می‌توانید میز مدیریتی مدرن یا کلاسیک را انتخاب کنید. میزهای کلاسیک غالبا به دلیل برخورداری از منبت کاری‌های ظریف و تزئینات زیاد، بزرگ‌تر از سایر میزها به نظر می‌رسند. بعضی از طراحان، میزهای مدیریتی کلاسیک را مزین به منبت کاری های شکیل می‌کنند و بعضی دیگر از لمسه کوبی و چرم برای افزایش جلوه این دسته از میزها بهره می‌برند. میز کلاسیک منتخب شما، می‌تواند یک تکه باشد یا حتی ممکن است دارای طرحی ال گونه باشد که از دو میز در کنار یکدیگر به شکل ال انگلیسی قرار گرفته‌اند، تشکیل می‌شود.

خرید میز اداری

میز اداری، عنصر بنیادی و حیاتی در هر محیط اداری است. اهمیت آن ناشی از چند عامل است. اولاً، خرید میز اداری فضایی منظم و سازمان‌یافته را برای کارمندان ایجاد می‌کند. ثانیاً خرید میز اداری با ارائه فضای کافی برای نگهداری اسناد و ابزارهای مورد نیاز، به بهبود بهره‌وری و دسترسی سریع‌تر به اطلاعات کمک می‌کند. سوماً، میز اداری به عنوان نمادی از وجود و حرفه‌ای بودن فرد، باعث ایجاد تصویر مثبت از سازمان و شرکت می‌شود. به طور خلاصه، میز اداری بهبود سازماندهی، افزایش بهره‌وری، انضباط شخصی و اداری را فراهم می‌کند.

خرید میز اداری

خصوصیات میز مدیریت مناسب

در هر شرکتی مدیر جایگاه مخصوصی دارد به همین علت در میان مبلمان اداری انتخاب میز مدیریت اهمیت بسیار زیادی دارد. میز مناسب در اعتبار شرکت، دکوراسیون آن و راحتی مدیران نقش بسزایی دارد. معمولا این میز ها از متریال هایی مانند چوب، فلز، چرم، شیشه و ام دی اف استفاده می کنند. بهترین میز ها باید خصوصیات زیر را داشته باشند.

  • میز مدیریت به نسبت میز های کارمندی بزرگتر هستند و فضای کافی برای قرار دادن کامپیوتر، لوگوی شرکت و … دارد تا مدیر به راحتی به کارهایش رسیدگی کند.
  • رنگ این میز ها اغلب تیره می باشد زیرا رنگ های تیره جذابیت بیشتری دارند و نظر مراجعه کنندگان را به خود جلب می کنند. اما نکته مهم دیگر در انتخاب رنگ این است که با دکوراسیون محیط کار متناسب باشد.
  • معمولا طرح و فرم میز های مدیریتی متفاوت با سایر میز ها می باشد و ساده نیستند و طرح های زیبا و خاصی دارند.
  • میز مدیریت مناسب معمولا با روکش چرم و قابل شستشو یا نظافت است.
  • میز مدیریت با کیفیت با استفاده از متریال مناسب با دوام و استحکام بالایی دارد.
  • یک میز مدیریت خوب فضای کافی از محل کار یک مدیر را اشغال میکند.
  • بهترین موقعیت برای قرار دادن میز مدیریت به گونه ای است که روبروی در ورودی نباشد.
  • میز مدیریت مناسب باید ارتفاع استانداردی داشته باشند که مدیران هنگام استفاده از آن دچار خستگی نشود.

ابعاد میز مدیریتی:

ابعاد میز مدیریتی نسبت به سایر میزهای اداری نظیر میز کارمندی و کارشناسی و معاونت بیشتر است . این به این دلیل است که مدیریت بتواند علاوه بر کامپیوتر ، تقویم ، نشان تجاری شرکت ، کاتالوگ و… را براحتی روی سطح میز قراردهد و البته باز هم باید فضایی یر روی میز برای وسایل پذیرایی باقی بماند . هر چقدر اتاق مدیریت بزرگتر باشد میتوان ابعاد میز مدیریت را بزرگتر در نظر گرفت این کار علاوه بر اعتبار بخشی به مدیریت باعث میشود تا کارها و وظایفش را نیز راحتتر انجام دهد .

قیمت میز اداری

بودجه همیشه یک عامل مهم در فرآیند تصمیم گیری است، قیمت میز اداری بسته به نوع مدل میز، کیفیت و بودجه شما متفاوت است، با توجه به اینکه تنوع میزهای اداری دنیته بسیار بالاست، برای اطلاع از قیمت انواع میزهای اداری و درخواست پیش فاکتور لطفا با تیم فروش ما تماس بگیرید

صندلی اداری

همان‌طورکه می‌دانید و در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین ملزومات هر اداره میز و صندلی آن است. انتخاب صحیح میز و صندلی اداری باید برای کارکنان حس راحتی به همراه داشته باشد و متناسب با دکوراسیون اداری انتخابشان کرده باشید. برای انتخاب صندلی‌های اداری لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:

صندلی اداری

اولین نکته‌ای که هنگام انتخاب میز و صندلی اداری باید به آن توجه کنید سلامت کارکنانی است که در ادارات امروزی بیشتر وقتشان را پشت سیستم رایانه و به حالت نشسته می‌گذرانند.

میز مدیریت مستطیلی

این مدل میزها رایج ترین و متداول ترین نوع میزهای مدیریتی هستند. میزهای مدیریت مستطیل شکل قابل استفاده در هر فضا و هر اداره ای بوده و به میز ساده نیز شهرت دارند.

از قدیم این مدل میزها طرفداران بسیاری داشته و بیشتر برای دکوراسیون های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند. ارائه مناسب ترین قیمت میز مدیریتی ساجیران و نیز بهترین شرایط می تواند زمینه ای عالی را برای خرید این مدل فراهم آورد.

میز مدیریت L شکل

میزهای مدیریت L شکل معمولاً برای محیط هایی مناسب هستند که می خواهید در فضا صرفه جویی کنید. این مدل میز که به شدت مورد استقبال مدیران واقع شده است، برای زمانی که می خواهید وسایل زیادی روی میز قرار دهید، به کمک شما می آید.

به این ترتیب که مانیتور در یک قسمت میز و لوازم جانبی مانند تقویم، چاپگر و … در قسمت L شکل آن قرار می گیرند و میز بسیار مرتبی خواهید داشت. وقتی از میزهای مدیریت L شکل استفاده می کنید، با یک چرخش صندلی می توانید به سرعت به همه چیز دسترسی داشته باشید و نیازی به حرکت کردن در دفتر و استفاده از میز یا سایر فایل های اداری نیست. همچنین این میزها عموما دارای کشوهای متعددی برای نگهداری اسناد هستند.

ارتفاع میز مدیریت شیک

ارتفاع میز مدیریت مانند سایر میزهای اداری باید استاندارد باشد بدین صورت که نه بیش از اندازه بلند و مرتفع باشد که دسترسی مدیر را به وسایل و لوازم اداری روی میز را با دشواری روبرو کند همجنین کوتاه شدن ارتفاع میز مدیریت نیز آسیب های جسمانی به سلامتی و بدن کاربر خواهد رساند . استاندارد تعیین شده برای ارتفاع مناسب میز اداری ۷۵سانتی متر میباشد . شرکت آدینا با درک صحیح این استاندارد آنرا در زمان طراحی و تولید انواع میز مدیریت در نظر میگیرد .

میز مدیریت همراه کنفرانس

میز کنفرانس مبلمان اداری یکتا در ابعاد متفاوت و طرح های مختلف در دسترس مخاطبین ما قرار گرفته است . میز کنفرانس می تواند به میز مدیریت چسبیده باشد می تواند جدا باشد و در اتاق جلسات قرار گیرد . میز های کنفرانس چسبیده به میز مدیریت و یا بهتر است بگوییم ست میز مدیریت و کنفرانس ، مناسب شرکت ها و سازمان هایی است که از فضای کوچکی برخوردارند و یا جلسات با تعداد شرکت کنندگان پایینی را برگزار می کنند . میز های کنفرانس از تعداد چهار نفره شروع می شوند تا جایی که مشتری و مخاطب ما بخواهد قادر به طراحی و ساخت می باشد .

میز مدیریت همراه کنفرانس

میز مدیریت همراه کنفرانس

انواع میز مدیریتی

میز های مدیریت مدرن و سفارشی آدینا ، با برترین ایده های طراحی و قابلیت برای مدیران عامل و مدیران ارشد طراحی و تولید شده وبرای سازمان شما عرضه می شوند.این میزها دارای تنوع رنگ بوده و علاوه برآن مدیران محترم میتوانند آنرا مطابق با فضای اتاقشان بصورت ابعاد سفارشی ، سفارش دهند . این میزهای اداری مدرن و لوکس معمولا همراه با ال راست یا چپ ویا ال متحرک و قابل انتقال بوده و اکثر آنها دارای فایل سه یا چهارکشو با قفل مرکزی میباشند.

میز مدیریت لوکس آدینا علاوه بر رعایت استاندارد های طراحی از مواد اولیه مرغوب و در طرحهای خاص ساخته میشود تا شیک بودن و لاکچری بودن را در اتاق مدیریت .در تمامی میزهای مدیریتی تولید شده توسط آدینا بحث راحتی مدیر و همچنین به حداقل رساندن ریسک احتمالی از کار مداوم برای کاربر رعایت گردیده است . آدینا با ارائه رنج متنوعی از محصولات اداری با قیمت های متفاوت سعی داشته تا برای هر بودجه و هر سلیقه ای میز مدیریت در خور نام خود ارائه دهد .

میز مدیریت تولیدی ما از بهترین مواد و یراق آلات تولید شده وانواع مختلفی دارد:

  • میز مدیریت اداری تمام ام دی اف
  • میز اداری مدیریت شیشه ای
  • میز مدیریت پایه استیل
  • میز مدیریت پایه فلزی
  • میز مدرن مدیریت هایگلاس
  • و میز مدیریت چوبی با رنگ پلی استر و پلی اورتان
  • و میزهای کلاسیک سلطنتی

محیط کاری کافی باید از تنوع رنگ و همچنین تنوع طرح چشم نواز باشد که در آدینا این موضوع بدرستی پیاده سازی و رعایت شده است . انواع میز مدیریتی مدرن ارائه شده توسط آدینا ، میتواند همراه با میز کنفرانس ۲ الی ۸نفره برای اتاق مدیریت باشد .علاوه بر آن مدیران میتوانند همراه با میز مدیریت خاص ، کردانزای آنرا نیز سفارش دهند .علاوه براین آدینا ، میزهای مدیریت خود راهم بصورت میز مدیریت مدرن ، و هم بصورت میز مدیریت کلاسیک طراحی نموده است .

میز مدیریتی مدرن و لوکس:

اصلی ترین اتاق در یک سازمان یقینا اتاق مدیریت است ،این اتاق همانطور که از نامش پیداست مرکز فرماندهی یک شرکت بسمت اهداف خود میباشد به همین دلیل نیز باید تجهیزات و لوازم اداری خاص خود را داشته باشد و درصورت امکان حتی لوکس و شیک و امروزی و مدرن باشد .میز اداری مدرن که برای میز مدیر در نظر گرفته میشود باید دارای خصوصیات منحصر بفرد خود باشد از آنجاییکه تیپ کاری مدیران ارشد با تیپ کاری سایرین فرق دارد یعنی مدیران کمتر کار اپراتوری انجام میدهند و بیشتر کار بررسی و تحلیل را در پشت میز خود انجام میدهند نیاز دارند که ساعتهای متمادی را در پشت میز اداری خود سر کنند بنابراین بیش از هر چیزی باید احساس آرامش داشته باشند تا بتوانند روی کار خود تمرکز لازم را داشته باشند . ابعاد میز مدیریت و رنگ و حتی مدل آن باید متناسب با دکوراسیون اداری و فضای اتاق مدیریت باشد و برآیند چینش آن منجر به راحتی و آرامش در محیط کار گردد .

میز مدیریتی مدرن و لوکس

میز مدیریتی مدرن و لوکس

میز مدیریتی خاص :

سامانه ساز، با ارائه رنج کامل و متنوعی از انواع میز مدیریت لوکس،مدرن . همچنین کلاسیک در طی سالها فعالیت خود به مهارت کافی و بالایی در زمینه طراحی و تولید سفارشی رسیده است .میزهای مدیریتی با توجه به طرح ، انداره,نوع کاربرد و … دارای خصوصیات منحصر بفردی می باشند

میز اداری شیشه ای

از دیگر انواع میز اداری می‌توان به نوع شیشه‌ای اشاره کرد. میز اداری شیشه‌ای یک گزینه زیبا و اشرافی در فضاهای اداری است. با صفحه‌ای که از شیشه ساخته شده است، این نوع میزها به فضای کار ظاهری سبک، شفاف و مدرن می‌بخشند. میز اداری شیشه‌ای معمولاً دارای فریم فلزی یا چوبی است که صفحه شیشه‌ای بر روی آن قرار می‌گیرد. شیشه به دلیل ظاهری ساده و قابل تطبیق با هر نوع دکوراسیون، جذابیت و الگویی شیک به فضای کار می‌بخشد. علاوه بر این، سطح شیشه‌ای صاف و آسان قابل پاکسازی است و درخشش خاصی به فضای کار می‌بخشد. با انتخاب میز اداری شیشه‌ای، ترکیبی از شفافیت، زیبایی و استایل مدرن را در فضای کار تجربه خواهید کرد.

قیمت میز اداری

قیمت میز اداری متناسب با انواع و اجزای مختلف آن، طراحی، جنس استفاده شده و برند مورد نظر متفاوت است. در بازار، قیمت میز اداری در رنج وسیعی قرار می‌گیرد. قیمت میز اداری در انواع ساده و با جنس‌های مانند پلاستیک یا چوب کمتر است. در عوض، قیمت میز اداری با جنس‌های مانند فلز، چرم، شیشه و فایبرگلاس و طراحی‌های حرفه‌ای‌تر، بیشتر است. همچنین، قیمت میز اداری برندهای مشهور و معتبر نیز معمولاً تفاوت قابل توجهی دارند.

قیمت میز مدیریتی سلطنتی

همانطور‌که پیش‌تر اشاره کردیم، میز مدیریتی در طراحی و نمای دکوراسیون اداری از جایگاه ویژه‎‌ای برخوردار است. شما می‌توانید با در نظر داشتن پارامترهای مختلف مانند بودجه، فضای اتاق، سبک مورد علاقه و… از میزی شیک و کاربردی به سبک سلطنتی، مدرن، کلاسیک و… در چیدمان اتاق خود استفاده کنید.

قیمت میز مدیریتی سلطنتی

قیمت میز مدیریتی سلطنتی

هرچه هارمونی و هماهنگی میز مدیریتی با کتابخانه، پارتیشن و دیگر اجزاء بیشتر باشد، در نتیجه نظم و سلیقه شما را به سایرین القا می‌کند. اگر راحتی و زیبایی دو چندان را برای اتاق مدیریت مدنظر دارید، پیشنهاد ما به شما تهیه صندلی مدیریتی با ساختاری بر مبنای اصول ارگونومیک است چراکه صندلی و میز مدیریتی، دو یار جدا نشدنی از یکدیگر هستند.

دکوراسیون اداری

میز و صندلی اداری، صندلی‌های انتظار برای مشتریان، میز کنفرانس، کمد و قفسه‌ها، میز مدیریت، مبلمان اداری و لوازمی از این دست اجزای دکوراسیون اداری را تشکیل می‌دهند. دکوراسیون اداری تقریباً همه فعالیت‌های کارکنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و یکی از نکات اثرگذار بر بازدهی کارکنان شما نیز خواهد بود و از این رو است که توجه به آن بسیار حائز اهمیت است.

دکوراسیون اداری از طریق اثرگذاری بر ارتباط داخلی سازمان‌ها و اداره‌ها می‌تواند بر کارایی محیط، شیوه‌ای که محیط با چیدمان خود ارتباط کارکنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به عبارتی کارایی و در خدمت کار بودن محیط بر میزان بازدهی و بهره‌وری کارکنان اثر مستقیم بگذارد. بنابراین لازم است که دکوری زیبا و کارآمد، که به قطع میز و صندلی اداری مناسب نیز بخش جداناپذیر آن است، در محیط کاری طراحی شود.

میز مدیریت باکیفیت را از کجا خریداری کنیم؟

مجموعه سامانه ساز با سابقه ای درخشان در عرصه تولید و عرضه انواع صندلی اداری، میز کنفرانس، میز مدیریت و … می تواند محصول دلخواهتان را با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و عالی ترین شرایط به شما ارائه دهد. بنابراین اگر شما هم تصمیم به خرید میز مدیریت گرفته اید، پیشنهاد می کنیم فرصت خرید این نوع میز را از میان مدل های متنوع ساجیران از دست ندهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.